بهترین وکیل طلاق

تعرفه تبلیغات در سایت

نکاتی مهم برای توسعه مهارت های نوشتن خود

از خصوصیات بارز یک وکیل خوب مهارت نوشتن است و از آنجایی که وکلا زمان زیادی صرف ارسال پرونده و سایر اسناد به دادگاه می کنند باید مهارت کافی در نوشتن اسناد داشته باشند. اگر به طور موثری می توانید بنویسید ، احتمال بیشتری برای پیشبرد موقعیت موکل خود دارید. به عنوان یک قاعده کلی ، شما باید یک استدلال کتبی به شرح زیر مطرح کنید:
• حقایق پرونده را مشخص کنید.
• مسئله حقوقی را شناسایی نمایید .
• قوانین و مقررات مربوط به پرونده را معین کنید
• بر اساس قوانین به موکل خود مشورت دهید .

وکیل بایستی بر روی مهارت ارتباطی خود کار کند

تمام وکلای موفق دارای مهارتهای ارتباطی شگرفی هستند ، چه در دادگاه ، و چه در مورد دیگر وکلا ، هیئت داوران و یا در مورد موکلین خود . آنها باید بتوانند موقعیت موکل خود را به خوبی در دادگاه بیان کنند ، به طور موثری یک شاهد را مورد سوال قرار دهند و موکل را متقاعد کنند که آنها را استخدام کند.
با احترام به موکل، یک وکیل پایه یک دادگستری باید بتواند تمام اطلاعاتی که لازم است را از موکلش دریافت کند. وکلا باید قادر به متقاعد کردن موکلین بالقوه باشند که تا قانع شود که آنها وکیل مناسب او هستند. وکلا باید بتوانند با دیگر وکلا ارتباط برقرار کنند. در برخورد با دادگاه، وکلا باید بتوانند مواضع مشتریان خود را بدون هیچ گونه بی احترامی به وکیل مخالف یا دادگاه و به شکل موثر و خلاصه ای بیان می کنند

...
نویسنده : پتروس بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 3:34

آشنایی با مدارک مورد نیاز برای دادخواست طلاق از طرف زن

در شرح دادخواست به توضیح خواسته دادخواست پرداخته می شود و اسناد هر قسمت در بخش مورد نظر ، مورد استناد قرار می گیرد .یکی از مراحل اصلی و مهم مراحل درخواست طلاق از طرف زن ارائه مدارک و شواهد به دادگاه است.در مورد دلایل طلاق نیز بسته به این که طلاق از طرف زن بر اساس عسر و حرج و در مضیقه بودن زن باشد یا شروط ضمن عقد و یا … ؛ مدارک و مستندات دعوی با هم تفاوت های زیادی خواهند داشت . برای نمونه  دادخواست طلاق به استناد عسر و حرج باید اسناد و مدارکی مانند رای دادگاه و یا علت هایی مانند استناد به شهادت شهود ( که زن می تواند آنها را به دادگاه احضار کند ) و حتی تحقیقات محلی در ردیف دلایل و ضمائم دادخواست درج گردد .

آشنایی با مراحل درخواست طلاق از طرف زن

اگر تصمیم به طلاق گرفته اید و زن هم هستید باید به خوبی از روند دادگاهی این پرونده ها اطلاع داشته باشید . حتی اگر تصمیم دارید که پرونده خود را به بهترین وکیل طلاق که می شناسید بسپارید . این مسئله به شما کمک می کند که درک درستی از قضایا داشته باشید و برای هر نوع پیش آمدی آماده باشید آ

...
نویسنده : پتروس بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 29 شهريور 1397 ساعت: 1:35

آشنایی با وکالت زن در طلاق


طبق ماده 1119 قانون مدنی طرفین عقد ازدواج می توانند 
ماده ۱۱۱۹ قانون مدنی می‌گوید : « طرفین عقد ازدواج می‌توانند هر شرطی که منافی با مقتضای عقد ذکر شده نباشـد در ضـمن عقد ازدواج یا عقد لازم یکدیگر بنمایند : مثلاً این که شرط شود هرگاه شـوهر زن دیگـری اختیار کند یا در مدت مشخصی غایب شود یا ترک انفاق نماید یا برعلیه زندگی زن سوء قصد یا سوء رفتاری نماید کـه زندگانی آنها با یکدیگر غیر ممکن شود ، زن وکیل و وکیل حقوقی در توکیل باشد کـه پـس از ثابت شدن شرط در محکمه و صدور حکم نهایی خود را مطلقه سازد . »
از بین شرایطی که در این مقاله مطرح شد ، مورد آخر یعنی وکالت زن در طلاق ، که به ‌موجب شروط ضمن عقد و تحقق آن‌ها به زن داده می‌شود ؛ بیشترین استفاده را برای درخواست طلاق از طرف زن دارد ، زیرا اثبات موارد موجود در آن معمولا ساده تر است و همچنین زمان کمتری نیز می گیرد .

غیبت زوج

ماده ۱۰۲۹ قانون مدنی تصریح می‌کند : « هرگاه فردی چهار سال تمام غایب مفقودالاثر باشد زوجه او می‌تواند دادخواست طلاق خود را به دادگاه ارائه نماید… » در این صورت با رعایت قوانین مرتبط به شخص مفقودالاثر (ماده ۱۰۲۳) قاضی حکم طلاق زن را صادر کرده و او را به اختیار خود طلاق می دهد .
از آنجایی ‌که تحمل انتظار ۴ ساله و تشریفات قانونی مرتبط با شخص مفقودالاثر ، دشوار به نظر می‌رسد ، عملاً این ماده قانونی برای طلاق چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد . اما راه ‌حل ساده تری که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد یکی از شروط ضمن عقد است ( شروطی که زن در هنگام عقد نکاح می تواند برای همسر خود بگذارد ) که برحسب آن اگر زوج شش ماه غیبت کند زن از جانب شوهر برای طلاق وکالت پیدا می کند .

...
نویسنده : پتروس بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 28 شهريور 1397 ساعت: 14:56

آشنایی با مراحل انجام طلاق توافقی با وکیل

برای انجام طلاق توافقی وکیل خانواده از طریق دفاتر خدمات قضایی توافقات زوجین را صورت جلسه می کند قبل از این دادخواست به دادگاه ارائه شود و متن توافق نامه نزد وکیل بایگانی می شود و مندرجات و توافق ها را در خصوص مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، حضانت و آن چه که قرار است بین زوجین رد و بدل شود صورت جلسه خواهد کرد . بهترین وکیل طلاق پس از اعطای دادخواست طلاق توافقی به صورت ساده در دفتر خدمات و پس از ارجاع دادخواست به شعبه مربوطه ، جزئیات کامل توافق های زوجین را به دادگاه اعلام خواهد کرد که در متن رای طلاق توافقی ذکر خواهد شد .

مراحل طلاق توافقی شامل دو حالت است

فقط درخواست طلاق توافقی ساده کافی است و بهتر است شرح کامل توافقات زوجین حتی اگر برای آن ها پیش از دادخواست ، صورت جلسه طلاق توافقی تنظیم شده باشد به مرحله مشاوره حقوقیدادگاه یا حضور نزد قاضی موکول شود.
به یاد داشته باشید که روند مراحل طلاق توافقی از دو حالت خارج نیست :

...
نویسنده : پتروس بازدید : 128 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 23:32

آشنایی با موارد توافقنامه طلاق توافقی

نکته مهم در طلاق توافقی این است که زن و شوهر باید در رابطه با تمامی امور مالی و غیر مالی خود با یکدیگر توافق داشته باشند. و بعد از اینکه در امور مشترک با یکدیگر به توافق رسیدند آنگاه می توانند برای طلاق توافقی اقدام کنند.

در کنار این مسئله ، آموزه « بهترین منافع کودک » به هیچ وجه نمی تواند توسط والدین متوقف شود . زمینه های اصلی با شرایط و ضوابط توافقنامه یا شرایطی که تحت آن امضا شده است ، مقابله می کنند. زمینه های رویه ای با آنچه که پس از امضای قرارداد رخ داده است ، مقابله می کند .
مهریه‌ زن ، نفقه‌ی زن ، اجرت‌المثل زن ، حضانت فرزند مشترک ، قرار ملاقات فرزند مشترک و سایر توافقات ؛ لازم به ذکر است که برای طلاق توافقی لزومی ندارد زن کل مهریه خود را ببخشد ( در اصطلاح حقوقی بذل کند ) ممکن است نیمی از مهریه را ببخشد یا حتی مرد حاضر باشد تمام مهریه‌ را پرداخت کند و این امر کاملا بستگی به توافق طرفین دارد .
 

توافقنامه قبل و بعد از ازدواج

دادگاه ها معتقدند که این توافقنامه ها تحت شرایطی قراردادی هستند که آنها را نسبت به قراردادهای تجاری مربوط به کالاها و خدمات متفاوت می کند . وقتی شراب شیرین ازدواج تبدیل به سرکه می شود ، خاطره ای از زمانی که خوشبخت تر بوده ند ، طرفین را به هر نوع احساساتی که در نهایت در حفاظت از بهترین منافع خود در هنگام مذاکره در مورد توافق جدایی ، از دست داده اند . اغلب یک طرف ، یعنی شوهر، ممکن است دارای یک مزیت باشد ، اگر چه این مسئله به این دلیل است که او طرفی است که امور مالی زناشویی را مدیریت کرده است . عجیب به نظر می رسد که یکی از طرفین ، اغلب زن ، به امضای توافق نامه های جداگانه ای امیدوار است که ازدواج را حفظ کند . برای انتخاب درست شما نیاز به یک وکیل حقوقی دارید تا بتواند در تعیین شرایط توافقنامه طلاق به شما کمک کند
در بسیاری از موارد ، دادگاه با اجرای این توافقنامه ها به نحوی که قانون اجرای قراردادها را مورد توجه قرار می دهد ، نگاه می کند . در موافقت نامه های زناشویی ، به این معنی است که طرفین ممکن است هر گونه توافقی را که برای آنها قابل قبول است ، متوقف کنند ، اما ممکن است این قراردادها ناسازگارانه و غیرقابل انکار باشد . این اصطلاحات معانی مختلفی در قانون دارند ، از جمله مفهوم عاطفی آنها در گفتگوهای نادرست .
همانند تمام قراردادها ، موافقت نامه های زناشویی باید توسط افرادی که دارای ظرفیت هستند مذاکره شود و پیشنهاد و پذیرش را ارائه می دهند که نشان می دهد جلسه مشاوره ای است . توجه به این توافق ، خودآزمایی است : چه کسی از املاک ازدواج و تحت چه شرایطی منتفع خواهد شد . در واقع این مسئله به شرایط طلاق توافقی می پردازد .

...
نویسنده : پتروس بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 22 شهريور 1397 ساعت: 18:45

آشنایی با هزینه های اضافی در انتخاب وکیل برای مهریه

 در هر دو صورت اگر خودتان تمامی مراحل طلاق را پیگیر باشید یا یک وکیل را استخدام کنید  روند انجام طلاق شامل هزینه های اضافی خواهد بود .  حتی اگر  وکیلی را استخدام نکنید به ناچار باید هزینه هایی را متقبل شوید . علاوه بر این مسائل دیگری نیز وجود دارند که هزینه کردن برای استخدام یک وکیل را توجیه و قابل قبول می کند . امروزه بسیار مشاهده می شود که زوج های فراوانی به دادگاه ها مراجعه می کنند و تقاضای حق و حقوق خود را دارند . حال اگر در این میان پای فرزندان یا مال و اموال نیز وسط باشد این مسائل سخت تر و پیچیده تر نیز می شود .

روند طلاق می تواند شامل دریافت مهریه و نفقه و البته حق حضانت فرزندان نیز باشد . تمام این مسائل هزینه های اضافی را بر این روند تحمیل می کنند که شما ملزم به پرداخت آنها هستید .
حال اگر تصمیم شما به طلاق جدی و قطعی است ، پیشنهاد ما به شما این است که برای این امور حتما به فکر استخدام یک وکیل باشید . روند دادگاه ها و دادرسی ها بسیار پیچیده است و تنها یک وکیل می تواند به خوبی از عهده آن بر آید . ممکن است در طول دادگاه خود با کلمات و اصطلاحات پیچیده حقوقی رو به رو شوید و بیایید صادق باشیم . دادگاه ها به قدری شلوغ هستند که هیچ کس وقت و زمان این را ندارد که برای شما این اصطلاحات را توضیح دهد و اهمیت این گزاره های حقوقی هم بر هیچ کس پوشیده نیست . تنها وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند در این مواقع به شما کمک کند . پس بهتر است هرچه سریع تر به فکر استخدام او باشید .

هزینه وکیل برای مهریه چقدر است؟

هنگامی که شما و همسرتان قبول می کنید که طلاق بگیرید و همچنین شما در مورد چگونگی تفکیک زندگی خود موافقت می کنید ، بدون شک می توانید هزینه های بسیاری را در طول طلاق خود صرفه جویی کنید . هزینه وکیل برای مهریه دقیقا چقدر می شود ، چیزی است که بستگی به چندین عامل دارد . اگر خودتان احساس راحتی کنید و این کار را خودتان انجام دهید ، شما باید تحقیقات کمی در مورد روشهای قانونی خود انجام دهید ، که ممکن است کمتر از ۳۰۰ هزار تومان صرف مشاوره حقوقی کنید . اگر شما یک وکیل را استخدام کنید تا کارهای شما را انجام دهد ، این رقم ممکن است حتی بالاتر برود .

 
...
نویسنده : پتروس بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت: 21:38

آشنایی در مورد اینکه کجا باید طلاق بگیریم

تصمیم گیری در مورد اینکه یک رابطه به پایان رسیده است یا خیر کمی دشوار برای این منظور ما سایت ها و لیتستی از منابع پشتیبانی طلاق  را که ممکن است برای شما در روند تمصیم گیری کمک کننده باشد در اختیار شما قرار می دهیم.

 شما ممکن است به یاد خاطرات زمانی که ازدواج شما لذت بخش بود بیفتید و امیدوار باشید که رابطه به زمان های شادتر بازگردد . شما ممکن است با همسرتان در کنار هم زندگی کنید ، اگرچه ممکن است در صورتی که این رابطه ناراحت کننده یا حتی خشونت آمیز باشد ، ممکن است در بهترین شرایط نباشد .

تعدادی از سوالات متداول ( FAQs ) در بخش مشاور طلاق ما وجود دارد ، مانند اینکه چگونه به بچه ها می گوییم ، در کجا باید طلاق بگیرم و چه کسی طلاق بگیرد؟ این یک منبع مفید برای مشاوره اولیه درباره طلاق است تا شما بتوانید محدودیت های نحوه و زمان دریافت مشاوره حقوقی در مورد طلاق را از بهترین وکیل طلاق دریافت کنید .
 

وظایف مشاور طلاق

مشاوره طلاق می تواند احساسات شخصی و عاطفی شما را توضیح دهد و بگوید که خانواده ای که با طلاق از هم پاشیده است ، چه مشکلاتی می تواند داشته باشد و راهنمایی های عملی را برای کمک به شما و فرزندان تان در شرایط تغییر یافته ارائه می دهد .
بسیاری از مردم به دلیل هزینه های احتمالی برای مشاوره در مورد طلاق تردید دارند . یکی از اهداف این سایت ، ارائه مشاوره رایگان است . در این بخش می توانید درباره روند طلاق و راهنمایی روشن در مورد هزینه های طلاق راهنمایی هایی دریافت کنید . ما همچنین یک فرهنگ لغت اصطلاحات قانونی را ارائه می دهیم تا به شما در استفاده از اصطلاحات قانون کمک کند .

 

...
نویسنده : پتروس بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت: 16:15

آشنایی با مذاکرات طلاق توافقی

یکی از اصولی که باید در طلاق توافقی مد نظر باشد این است که چانه زنی کنید و موضع محکم و قدرت مندی داشته باشید. اگر مذاکرات در ابتدا صورت گیرد کل طلاق ممکن است از بین برود اما یک قاضی با تصمیم گیری خود ترجیح میدهد که چه چیز در طلاق شما باشد، راه بسیار خوبی برای آغاز مذاکرات طلاق شما این است که به منافع مورد نظر خود بپردازید .

به عنوان مثال ، شما می توانید مذاکرات طلاق خود را شروع کنید ، اعلام کنید که شما از دادن یک ریال کمتر از ۱ سکه در ماه خودداری می کنید . همسر شما همچنین ممکن است رویکرد سخت گیرانه ای داشته باشد و اظهار می دارد که در طول زمان نفقه پس از ازدواج برای فرزند کمتر از ۲ میلیون در ماه نمی گیرد . در این صورت شما بلافاصله ، به یک بن بست رسیده اید و هیچ یک از طرفین حاضر به پذیرش شرایط طرف مقابل نیستند . هنگامی که چانه زنی های موقتی رخ می دهد ، طلاق شما ممکن است به پایان برسد ، و هم شما و هم همسرتان پرداخت خیلی بیشتری نسبت به آنچه که ضرورت داشته است انجام داده اید .

طلاق توافقی چگونه است؟

یک راه بهتر برای رسیدن به یک حل و فصل که در آن هر دو طرف برنده هستند ، حداقل تا حدودی، این است که منافع واقعی خود را به جای درخواست کردن ، اعلام کنند . به عبارت دیگر ، منافع شما در تقاضا برای ۲ میلیون تومان شاید به دلیل مسئولیت اصلی شما به عنوان والدین ، در برابر سه فرزند باشد و شما نگران این هستید که آیا شما قادر به پرداخت صورتحساب ماهانه خود مانند وام مسکن ، بیمه ، پرداخت خودرو و برای بسیاری از هزینه های مربوط به کودکان پرداخت می شود . در واقع شما ممکن است در مورد پرداخت هزینۀ خود نگران باشید ، در حالیکه یک خانوار را به دو بخش تقسیم کنید . اگر شما هر دو می توانید منافع واقعی خود را آرام ، و سپس در طول مذاکره ، حداقل به یک نقطه مشترک برسانید ، بیشتر احتمال دارد که طلاق توافقی آرام و بدون دردسری داشته باشید .
طلاق توافقی ممکن است در عین این که به نظر ساده و راحت باشد اما می تواند بسیار چالش برانگیز و سخت باشد . اگر می خواهید به صورت توافقی از همسر خود طلاق بگیرید بهتر است پیش از شروع پروسه با یک وکیل حقوقی مشورت کنید تا راه و چاه این مسئله را به شما آموزش دهد .

...
نویسنده : پتروس بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت: 14:15

خصوصیاتی که بهترین وکیل طلاق باید داشته باشد

۱ ـ راحت بودن وکیل با شما، در نظر گرفتن شعور و شخصیت و عدم تمسخر موکل، تعهد به تلاش برای دفاع از حق موکل و پشتیبانی از شما تماما در اخلاق حرفه‌ای بهترین وکیل طلاق قرار دارند.
طلاق موضوع بسیار احساسی است، و شما نمی خواهید که وکیلی داشته باشید که احساسات شما را به تمسخر بگیرد. وکیلی را پیدا کنید که همکاران و پرسنلی حرفه ای و متخصص داشته باشد. مهمترین اقدامی که شما در طول طلاق انجام می دهید این است که وکیل طلاقی داشته باشید که به او اعتماد دارید . اگر در یافتن یک وکیل متعهد موفق باشید ، شانس زندگی شما آسانتر خواهد بود.

نکات طلایی یافتن بهترین وکیل طلاق

واقع بین باشید زیرا شما باید درک کنید که طلاق یک روند قانونی است و تنها هدف آن حل مسائلی پیرامون دارایی های شما و حل مسائل حضانت است. وکیلی در محدوده خودتان انتخاب کنید زیرا لازم است که شما به طور مرتب با وکیل خود در ارتباط باشید و از جزئیات پرونده خبردار شوید .

3- حضانت فرزندان خود را در نظر داشته باشید
اگر فرزند دارید بهتر است وکیل شما علاوه بر بهترین وکیل طلاق، وکیلی مجرب در امور حضانت فرزندان نیز باشد. او باید باتجربه باشد و پاسخگو به تماس های شکا در هر زمانی باشد.

...
نویسنده : پتروس بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 11 شهريور 1397 ساعت: 18:29